dinsdag 15 juni 2010

Wiki

Ben nu bij het onderdeel wiki. Heb ik altijd een intrigrerend iets gevonden, die wikipedia. Nu snap ik er veel meer van. Gek is dat, ben er nooit aan toegekomen om dat nu eens zelf op te zoeken via Internet. Ik ben daar gewoon niet zo van, dat blijkt maar weer. Ik vond de video heel verhelderend, de verdere literatuur ook. Heb de blogs bekeken en vond NLbiblioblogs een vondst. ben ik blij mee.
Helemaal overtuigd van nut en bruikbaarheid en ook de gebruiksvriendelijkheid. Want ik twijfelde nogal aan dat laatste, maar dankzij de video zie ik dat nu anders.
Ik begrijp inmiddels ook de rol die ik heb als vervanger van Anya, dus dat is pure winst.

Gauw verder met het gaan verkennen van de zandbak....

1 opmerking:

  1. Mooi, wat valt daar nog meer aan toe voegen dan dat wij daar altijd een beetje blij van worden.

    BeantwoordenVerwijderen