donderdag 17 juni 2010

Muziek online

Hrb de achtergrondartikelen gelezen, verhelderend. Heb gekeken op Spotify, Last.fm en grooveshark.
Ik kan me voorstellen dat muziekliefhebbers hier helmaal enthousiast van worden, ik ga t vanavond aan mijn man laten zien. Aan hem is t vast besteed.
Het is duidelijk: dit is niet mijn ding. Ik doe t gewoon met cd-tjes, meestal legaal gekocht zelfs.

Voor de (muziek)bibliotheek misschien een bron van inspiratie bij aanscahfbeleid en je kunt je eigen aanbod natuurlijk kenbaar maken of participeren via een van de vele social networks.

2 opmerkingen:

  1. Zelf ben ik nogal enthousiast over Spotify. Het biedt de mogelijkheid om van een artiest eens wat meer te luisteren. Als ik het werkelijk echt de moeite waard vind dan koop ik het toch wel, ook om de artiest te ondersteunen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat kan ik me voorstellen. Mijn handicap (als ik t zo mag noemen) is dat ik alleen gericht, doelmatig achter de computer zit. Echt met een opdrcaht, zelfs het lezen van mijn mail zie ik zo....en om dan zomaar iets leuks op te zoeken. Als ik erover lees dan ik: ja, moet ik ook doen. Maar er komt niet van, maak toch steeds weer andere keuzes :)

    BeantwoordenVerwijderen