dinsdag 15 juni 2010

Google docs, MSN en Podcasts

Ja, nu zijn we bij 3 onderdelen waaraan ik niet zoveel te oefenen heb.

Dankzij het saneerproject heb ik google docs al leren kennen, documenten gedeeld. Zelfs een keer meegemaakt dat Beatrijs en ik tegelijkertijd bezig waren in een document. Ik vind t n zeer bruikbare toepassing, alhoewel ik google op zich niet zo gebruiksvriendelijk vind. Ik verdwaalde nogal eens.
Ik merk wel dat niet veel mensen het kennen en gebruiken. Gevolg? Ik gebruik het zelf ook nog maar zelden en zo ga ik het verleren.... als ik niet uitkijk. Tot op heden probeer ik dat te voorkomen

Met Instant messaging heb ik te maken gehad dankzij mijn kinderen: MSN en Facebook hebben geen geheimen voor mij. Zelf heb ik een account in hotmail, daarmee onderhou ik mijn contacten. Vind ik meer dan genoeg.

En hetzelfde geldt voor de podcasts: daar heb ik thuis les in gehad, zullen we maar zeggen. Maar ik heb er verder zelf geen behoefte aan, luister zelden tot nooit naar de radio. Hou nl. van STILTE :)

2 opmerkingen: