dinsdag 15 juni 2010

Ik kan twitteren!!!

Ongelooflijk maar waar: ik heb een twitteraccount en al 2 followers: Els (de schat) en de Zeeuwse bibliotheek.
Het begin is er.
Schijnt vreslavend te kunnen zijn, daar kom ik nog op terug over een paar dagen.
Ik kan me voorstellen dat het leuk kan zijn een bedrijf of een evenemnet te volgen. Prive weet ik nog niet zo, maar wat niet is kan komen

Wat ik eerder nog was vergeten: ik had op de 23 dingen wiki nog een stukje geplaatst bij favoriete hobby's, over mijn nieuwe moestuintje. En mijn weblogadres toegevoegd.
Ik voel me meer en meer een mens van deze tijd.

En het digitale spoor dat ik achterlaat benauwt me alleen nog maar als ik eraan denk, dus dat probeer ik te voorkomen. Ben nu al zo vaak ingelogd, ik kan t niet meer overzien. Zoiets als een schuld van miljoenen, die doet ook geen pijn meer.

2 opmerkingen:

  1. Alice,

    Om je digitale spoor een beetje meer in eigen hand te houden de volgende 5 tips ( een halfuurtje leeswerk, maar je kunt er veel profijt van hebben en misschien een hoop ellende door voorkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje Henri, inderdaad een welbesteed halfuur!

    BeantwoordenVerwijderen