dinsdag 15 juni 2010

Ding 10.
Yes!!! Ik heb een account bij Delicious gemaakt. En trots dat ik ben. Eerst wel even diep zuchten, ik word helemaal gek van al dat inloggen, namen en wachtwoorden verzinnen en dan nog vragen die je weer moet verzinnen voor als je je wachtwoord bent vergeten.... Nou, die vragen vergeet ik uiteraard ook weer. Ik heb me een beeldschoon boekje aangeschaft met alle namen en wachtwoorden. Da's dan dus weer ouderwets, maar wie heeft er een beter idee? In mij telefoon opslaan?
Ik zie hier absoluut heil in. Om dit te delen dus, met collega's. Over collectievorming in het algemeen, maar ook over bepaalde rubrieken en/of titels.
Maar hoe laat ik nu mijn collega's weten dat ik A. een account heb en B. met hen wil gaan delen? En misschien willen ze wel helemaal niet!!! Zou zomaar kunen, natuurlijk.

Op naar de wiki's. Henk heeft me net een week geleden gevraagd Anya gedurende haar ziekte te vervangen voor haar werkzaamheden aan de roman wiki. heb ja gezegd....dus de komende les is eigenlijk hard nodig:)

3 opmerkingen:

  1. Op delicious staat een account van girlnextdoor, maar ik geloof niet dat dat het account van jou is. Als je in je account bent kun je naar het tabblad people gaan en naar mensen zoeken, je moet dan wel de naam weten waaronder ze een account hebben. Als je er niet uit komt, loop dan even binnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal even kijken.

    Mijn naam was gebaseerd op 2 zaken: inderdaad letterlijk the girl next door en de oude song over: living next door to Alice.
    De mevrouw die je tegenkomt via Google kende ik nog niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Henri, ik heb even gekeken. je hebt, uiteraard, gelijk. Mijn account daar staat gewoon op alicespeckmann. Moet ik dat dan nog ergens toevoegen? Ik kom woensdagmiddag wel even langs

    BeantwoordenVerwijderen