maandag 12 april 2010

FLICKR

En nu ben ik dus al bij Flickr. Heb t filmpje bekeken met heldere uitleg. Wat ik dan wel weer jammer vind: dat de teneur toch n beetje is van dat je van de oude doos bent als je nog houdt van fotoboeken. Ik heb inderdaad een paar meter, daar ben ik mee opgegroeid: bij mijn moeder thuis staan tientallen meters. Dat wordt vechten, ooit, met mijn broers. Mijn kinderen leggen daarentegen hele digitale archieven aan, lieten vaak op zondag de foto's van zaterdagnacht zien....ook heel leuk! We kunnen toch gewoon vreedzaam naast elkaar?

Heb een prachtige foto van Parijs gevonden, daar wil ik altijd weer heen. Ken de weg daar beter dan in welke stad van enig formaat in Nederland:)
Maar ik krijg m niet ge upload...........mag misschien wel niet. Ik zoek verder!

1 opmerking:

  1. Alice,

    Als je al die fotoboeken nou eens digitaliseert, ben je nu even zoet mee, maar dan hoef je later niet meer te vechten. Het is maar een tip hoor ;-)
    Ik wil je graag helpen met de foto van Parijs. Laat maar weten.

    BeantwoordenVerwijderen