maandag 12 april 2010

De RSS feeds

Geweldig! Trotser en trotser, dat word je er wel van. Dat beheers ik nu dus ook. Viel alles mee en er gaat inderdaad een wereld voor je open. Een wereld vol mogelijkheden waarin je dus helemaal kunt verdwalen. En ik kom al uren tekort op een dag :). We gaan dit dus met verstand aanpakken: wel mijn feeds volgen, maar met mate.

Op naar het volgende onderdeel!

En voor degenen die mijn weblog bleken te lezen (O, verrassing!) en zelfs een reactie te schrijven (waarvoor mijn dank): ik ben wel kritisch, maar ook positief hoor. En ik zie echt de verworvenheden wel, maar schrik ook wel eens van alle mogelijkheden en ben heel gevoelig op het punt van privacy.

1 opmerking:

  1. Privacy is een groot goed, daar mag je gerust zorgvuldig mee omgaan.
    En kritische mensen kan ik persoonlijk wel waarderen.

    BeantwoordenVerwijderen