maandag 22 maart 2010

Willen we al die vooruitgang wel?

Dit is het resultaat van opdracht 2: maak je eigen blog. beetje puzzelen, maar gelukt. Ik heb er niet helemaal zin in: komt door artikel in Volkskrant magazine van afgelopen week. Daarin werd beschreven hoe je iemand kunt volgen via dat befaamde Internet. Ik ben daarvan geschrokken, voel me een beetje bedreigd zelfs. Nou zal dat wel overgaan, maar ik heb me heilig voorgenomen geen blijvende activiteiten te gaan ontplooien: blogs, twitteren, flickr, muziek downloaden, ik ga t allemaal leren om te weten waar t over gaat. En daarna ga ik terug naar de normale wereld. Toepassingen die nuttig zijn voor t werk daargelaten, uiteraard.

4 opmerkingen:

  1. Laat het eerst maar eens op je af komen. Na een tijdje valt het vanzelf op z'n plek. Geef het de tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Veel succes hoor met de komende 23dingen! Goed om juist kritisch / bewust te zijn van wat je publiceert. Het zijn inderdaad openbare platformen, maar onthou altijd dat jij degene bent die bepaalt wat je wel of niet wilt delen. Makkelijk toch?

    groetjes,
    Alinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom Alice! Je bent al goed bezig zie ik. Behalve dat het goed is om kritisch te zijn hoop ik dat je ook plezier zal beleven aan de dingen die komen gaan. Ben benieuwd naar je verdere ervaringen en bevindingen...

    Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Alice,

    Ik sluit me aan bij de reacties hierboven; het is goed om kritisch te zijn en je beslist zelf wat je wel en niet op internet plaatst.
    Veel succes en plezier met de 23 dingen!

    Groetjes Julia

    BeantwoordenVerwijderen